Selasa, 20 Mei 2008

HOBI BARU..


Emm...lama jugak tak menulis kat dalam ni sebabnya aku sibuk dengan hobi terbaru aku...iaitu baling bola bowling...
Mula-mula macam segan je bila jiran kesayangan aku ajak main maklumlah seumur hidup tak pernah pegang bola tu apalagi nak main ... tapi aku gi la jugak.. eh! eh! syok pulak bowling ni...dipendekkan cite aku siap beli kasut untuk aku dan cik abang aku.. dan yang bestnya abang pun minat gak bowling ni jadi dia beli bola untuk dia dan aku punya sekali. Sekarang aku main dalam seminggu 2 kali kat Warta tu sebab kat situ paling murah... dan kadang-kadang dalam seminggu 2 kali aku teman abang main kul 11 malam..kalau tak de orang nak main ngan aku, aku layan le sesorang...nasib baik ada si eisyah setia menemaniku...rasa-rasanya dia pun" terror "main bowling dek selalu temankan aku...
Aku sempat ambik gambar masa kali pertama aku main bowling...

Tiada ulasan: