Selasa, 20 Mei 2008

SUNGAI CONGKAK




Hari Ahad lepas kak lina ajak gi kelah kat Sungai Congkak.. seronok nye tapi sayang seribu kali sayang aku tak dapat mandi..sebab ehem!ehem! bosan betul..kalau tak aku orang yang pertama terjun kat dalam sungai mendahului anak-anak aku...tapi apakan daya.. tengok ajele sambil telan air liur.. Rin sekeluarga ikut sekali.. kak lina siap buat barbique (alamak betul tak aku eja) sedap....pukul 3 ptg beransur pulang. Singgah sekejap kat Kolam Air Panas Dusun Tua. Pergi kat tempat macam tu teringat 10 tahun yang lepas zaman2 jadi misi dulu..masa student aku posting kat Klinik Hulu Langat dengan member-member selama 3 bulan...masa tu memang best dan seronok...
Balik rumah terus melepak sampai malam..penatnye... sampai esok pagi.. tak keluar-keluar..hinggakan kak lina sms kot-kotla aku tak sihat..ada juga ambik gambar masa kat situ tapi tak berapa jelas...

Tiada ulasan: