Rabu, 25 April 2007

PONTENG LAGI...PONTENG LAGI...

Hai ni kalau budak sekolah dah lama dah kena denda.. hari ni aku ponteng lagi ngaji..puncanya adalah dari diri aku sendiri..semalam tidur lewat sangat,pukul 5 pagi....uwah..uwah.. pok-pek, pok- pek ngan abang sampai tak sedar dah pagi..Emm... tapi aku suke sangat kalau berbual-bual macam tu...banyak perkara yang boleh diluahkan...abang lagi kesian sebab kena keje...aku lepas ni bolehla zzzzzz....Izah tu pun 2 x 5..penat sangat mesti busy malam tadi...esok-esok kalau dia tak de susah jugalah aku maklumlah sepanjang masa dia duduk rumah aku, kain-kain baju semua dia lipat..alhamdulillah....nanti bila dia dah gi kat kuala nerang tu....alamatnya menimbunlah baju-baju tu..masalah betul lipat kain ni. Kalaulah hobi aku ni lipat dan gosok baju...Hai sebenarnye mata dah ngantuk...makan piza best jugak ni.... makan dalam mimpi..

Tiada ulasan: