Isnin, 18 Jun 2007

AKTIVITI HARIAN .....


Emmm...macam biasa aktiviti harian yang wajib anak aku buat terutamanya ekal..Lepas je habis buat homework tanpa berlengah dan tidak lupa membuat aktiviti hariannya menonton cerita kartun kat tv 9..sampai aku pun dah menghafalnya dari cite Blue's Clue hingga ke Spongebox Squarepants. Padahal kalau tak salah aku citenye dah berulang-ulang, aku memang pasti sebab akupun turut sama menontonnya walaupun tak sepenuhnya. Tapi yelah dah minat sangat ...dia tengok juga tanpa jemu..dulu masa mak aku datang umah aku, aku citelah juga pasal kartun kegemaran cucunya...dan bertapa menyampahnya aku tengok kartun Cat Dog..mak aku kata dia pun tak suka tapi budak-budak memang suka..katanya tu berdasarkan anak-anak sepupu aku yang dia jaga..suka sangat tengok cite tu dan astro chanel ceria maklumlah maknye tak pasang astro..fuhhh nasib baik aku dah lock chanel ceria kalau tak lagi mengarut...

Tiada ulasan: